W7 68 Sheer Peach.

Toen ik begin deze maand weer eens een nachtje in m’n ouderlijk huis sliep *de dag voor het jaarlijkse shopfestijn in Maastricht* kreeg ik dit zalmkleurige peachy lakje van m’n moeder. Ze had het een half jaar eerder gekocht maar vond de kleur niet mooi staan bij haar net iets donkerdere huidskleur. Ik als ultra-bleekscheet kan altijd wel goed de deur uit met bleke peachy lakjes als deze. W7 is een merk waar ik al wat andere lakjes van heb, vooral de glitterlakjes vind ik altijd super fijn.

DSC_4112 copyHet potje is simpelweg een knock off van de OPI flesjes en moet zeggen dat ik de kwaliteit van W7 helemaal niet zo verkeerd vind. Dit Sheer Peach lakje is een creamy peachy lak die lekker snel dekt met 2 dunne laagjes. Ook droogt de lak redelijk vlug en is het een leuk basic lakje die je ook makkelijk in nail art designs kunt verwerken.

DSC_4102 copyHet potje bevat maar liefst 15ml lak en kost zo rond de €2,75 bij de Op=op voordeelshop.

x femketje

Psssst! Doe jij al mee met de Essence Ticket To Paradise Shimmer Powder winactie?

Essence 127 I Love Bad Boys.

Essence colour&go lakjes zijn altijd al favoriet geweest. Zelfs toen ik nog thuis woonde had ik er al een aantal! Vandaag weer eens een favoriet lakje in de review die ik enige tijd geleden in een nagelpakketje had gewonnen.

DSC_4113 copy127 I Love Bad Boys is een blauwe turkoise tint met daarin wat donkerdere blauwe shimmer. De lak dekt lekker snel met twee dunne laagjes en droogt ook redelijk vlug. Zelf vind ik deze tint super geschikt voor het najaar maar kan ook zeker wel op de nog wat zonnige laatste zomerdagen gedragen worden.

DSC_4108 copy

Toen ik de lak swatchte was een nagel gebroken en moest de rest ook weer gekortwiekt worden >.<

Een lakje als deze bevat 8ml lak en kost €1,69!

x femketje

Psssst! Doe jij al mee met de Essence Ticket To Paradise Shimmer Powder winactie?

China Glaze Yellow Polka Dot Bikini (Poolside Collectie).

Een tijdje terug schreef ik al over het eerste lakje wat ik uit de Poolside collectie heb, welke ik via ebay gescoord had. Vandaag weer een favoriet zomer lakje namelijk de neon gele Yellow Polka Dot Bikini.

DSC_4222 copy DSC_4223 copy De lak is zoals verwacht van neon lakjes lastig dekkend te krijgen. Je hebt zeker wel 3 lagen nodig om het ietwat dekkend te krijgen maar het beste kun je het gewoon met twee dunne laagjes over een goed dekkende witte lak aanbrengen. Ik vind de kleur zelf echt awesome en laat zelfs de bleekste huidjes onder ons nog een beetje getint lijken in het zonnetje. Op de swatch hieronder draag ik drie royale lagen van de lak en zoals je kunt zien schijnen mijn natuurlijke tips nog steeds een beetje door >.<

DSC_4240 copyIk vind deze lak zelf vooral leuk als basiskleur voor nailart maar je kunt hem natuurlijk ook gewoon zonder iets anders dragen deze laatste zomerdagen van het jaar. Ik heb dit lakje zelf in een set via ebay gekocht maar ik geloof dat nederlandse webshops zoals bijvoorbeeld prettypolish.nl of boozyshop.nl deze collectie ook nog verkopen. Mocht je dus niet via ebay bestellen, dan kun je ze nog wel via andere sites bestellen!

x femketje

Psssst! Doe jij al mee met de Essence Ticket To Paradise Shimmer Powder winactie?

Nails Inc. Cambridge Terrace.

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn lieve vriendinnetje, collega en mede blogger Melissa deze awesome mooie zilveren Nails Inc. nagellak. Ik was al bekend met het merk aangezien ik er twee super felle creamy tinten van had, maar echt een expert van dit merk kan ik mezelf nog niet noemen.

DSC_3845 copy Nails Inc heeft dit zilveren kleurtje Cambridge Terrace genoemd en is echt een true silver lakje. Hij lijkt een beetje op die oude zilveren jip en janneke lak van de HEMA, waar ik trouwens lange tijd super gek op was voor nail art want hij dekte snel en droogde als een tierelier! Ook deze lak dekt aardig snel, met twee laagjes zit je al goed. Het is echt een metallic lakje waar je van moet houden, maar hij lakt niet super streperig wat je bij andere metallic lakjes wel veel ziet. Het potje bevat wel lekker veel lak (10ml) en het kwastje lakt prima.

DSC_3880 copy

Nails Inc is jammergenoeg niet in Nederlandse winkels te krijgen maar gelukkig wel online via ebay. Over de prijs kan ik dus niet veel zeggen aangezien sommige verkopers erg goedkoop zijn en anderen weer erg duur!

x femketje

Essence 135 I’m Bluetiful.

Laatst had ik weer een awesome nail art pakketje gewonnen *lucky bastard* waar o.a. deze Essence Colour&Go lak zat met de naam 135 I’m Bluetiful. Als nagellak addict moest ik de lak natuurlijk meteen uitproberen dus hoppa, oude nail art mani er af en asap swatchen die lak!

DSC_4115 copy DSC_4116 copy135 I’m Bluetiful is een prachtige lavendelblauwe kleur met hele fijne blauwpaarsige shimmer en wat grovere zilverkleurige glittertjes. Ik ben gek op zulke creamy lakjes met glitter in want die dekken en drogen vaak super goed! Ook deze lak kreeg ik dekkend met maar 2 laagjes en de droogtijd was zoals we gewent zijn van Essence Colour&Go lakjes.

DSC_4111 copyDe lak zit in het herkenbare potje en bevat zoals altijd 8ml. Ook vind ik het kwastje erg fijn, deze is wat afgerond en wat breder waardoor het erg makkelijk en snel lakt. Dit lakje en alle andere lakjes kosten €1,69 per stuk en bij o.a. bij het Kruidvat te scoren. Ik weet niet zeker of deze na de vernieuwde product-switch nog in het vaste assortiment zit, anders kun je hem denk ik nog wel voor super cheap in de uitverkoopbakken vinden.

x femketje

//