Essence 158 If I Were A Boy.

Ik ben gek op de Essence Colour&Go lakjes. Ik zou niet weten hoe veel ik er nu al heb maar elk jaar komen er weer meer nieuwe bij. Vandaag review ik weer zo’n lakje uit deze lijn met 8ml potjes voor een klein prijsje van 1,89 per stuk. De kleur van dit lakje is 158 If I Were A Boy.

DSC_5378 copy

Als ik heel eerlijk ben zou ik nooit een man of jongen willen zijn, een meisje zijn gaat me daar veel te goed voor af. Toch is deze lak pretty girly met de zachte baby blauwe tint. De lak zelf is lekker creamy, dekt met 2 dunne laagjes en bevat geen shimmer. Dit is zo’n basic blauw kleurtje die je voor veel nail art designs als achtergrond kleur kunt gebruiken!

Erg veel meer kan ik niet over de lak zeggen. Het is een cute kleurtje en voor de blauwe lak lovers onder ons zeker een aanrader met een budget prijsje.

x femketje

Essence 145 Flashy Pumpkin.

Halloween is alweer een paar maanden geleden maar toch kon ik het niet weerstaan deze perfecte pompoen oranje kleur mee te nemen toen ik een tijdje terug in het Kruidvat was. Ik scoorde deze en nog een aantal anderen tijdens een mooie kortingsactie maar normaal gesproken kosten deze 8ml lakjes maar 1,69 per potje.

DSC_5388copy

Nu de lak zelf: lekker fel en knallend, perfect voor o.a. Koningsdag en Halloween nail arts. De lak zelf is creamy en bevat totaal geen shimmer of glittertjes. Ook dekt de lak lekker vlot met maar 2 laagjes. Op de swatchfoto hierboven heb ik 2 dunne laagjes aangebracht, om een compleet dekkend effect te krijgen raad ik 2 iets dikkere laagjes aan.

Ik hou wel van knalkleuren als deze, misschien dat anderen het een beetje too much vinden maar een opvallende nagellak is nooit mis!

x femketje

Catrice Celtica LE Polishes!

Ik ben er weer snel bij met de nieuwe Catrice LE lakjes te reviewen, gisteren was ik snel in mijn pauze naar het Kruidvat gerend om ze te scoren. Here we go!

celtica femketje

01 Paralilac is zoals de naam al doet vermoeden een lila achtig lakje. Toch zit er een goede vleug grijs doorheen waardoor het een meer taupe lakje is. De lak is creamy maar bevat een lading mooie shimmertjes. De lak dekt met 2 dunne laagjes, me likey!

celtica 01 femketje

Dan 02 Pinkadoxa, de meest funky naam van de 4 en ook de enige lak zonder shimmer of glitter. Deze lak heeft een hotpink kleurtje wat echt 100% mijn smaak is. De lak dekt lekker vlot met maar 2 laagjes.

celtica 02 femketje

03 Love, Peach & Harmony is een lief zalmkleurig/peachy lakje. Ook deze lak is creamy maar met een fijne goudkleurige shimmer en dekt met 2 laagjes. Deze kleur ga ik zeker weten veel dragen aankomend voorjaar.

celtica 03 femketje

04 LOVEnder is ook wel echt een favoriet, en vooral erg draagbaar door de zachte grijze tint. Het lijkt alsof de lak ook een vleugje lila bevat. De lak is ook weer lekker creamy maar bevat een fijn zilverkleurig glittertje, erg pretty en uniek! De lak dekt met 2 a 3 dunne laagjes.

celtica 04 femketje

De lakjes waren wat goedkoper dan normaal *nice!* en kostte me 2,89 per stuk. Elk potje bevat zoals altijd 10ml lak.

x femketje

What’s On My Way – Boozyshop Sale Bestelling.

Ola lieve lezers,

Roy was zo lief om me wat lakjes cadeau te doen omdat ik de laatste tijd wat minder goed in m’n vel zat. Life was getting too busy, en ik kon wel ff een positieve boost gebruiken. Ik mocht lekker rondstruinen tussen de sale op Boozyshop.nl en heb 6 pretty models own lakjes gescoord :3

Als eerste heb ik bijna de hele splash collectie hierboven gescoord. Alleen de paarse lak rechts met de naam Mermaid Tears was uitverkocht en zal ik later nog wel een keertje apart scoren ^^ Het zijn allemaal flakie lakjes die super pretty zijn over een zwarte lak! Ze hebben me 3,75 per potje gekost.

Ook heb ik nog twee lakjes uit de Wonderland collectie gescoord waarvan ik al 2 gorgeous glitterlakjes had. De nieuw bestelde lakjes heten Jack Frost en Snow Flakes. Deze waren ietsjes duurder met een prijsje van 3,95 per potje.

Models Own Wonderland Jack Frost Models Own Wonderland Snowflakes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En wat waren jullie laatste aankopen?

x femketje

Wishlist: 2X China Glaze Collecties!

Ik kan het niet helpen: China Glaze heeft mijn hart weer gestolen en dit keer met een nieuwere en een oudere nagellak collectie.

Als eerste de nieuwe: Crinkled Chrome! Deze lakjes zijn weer een slag apart in het textured nagellak gebeuren. Heel apart en best wel metallic-ish waar je van moet houden. Ik kan nu al zeggen dat ik verliefd ben :3 *afbeeldingsbron*

CHINA-GLAZE-CRINKLED-CHROME

Dan de wat oudere collectie uit het jaar 2011 als ik het goed heb: Prismatic Chroma. Tsja, wat kan ik nog meer zeggen dan YEAHH GLITTERS!

China-Glaze-Prismatic-collection-bottles

Welke lakjes staan er nog op jullie wishlist?

x femketje

//