Ola lieve lezers!
Vandaag weer eens een ander soort artikel dan bijvoorbeeld een nagellak review. Nee dit artikel gaat over de hel die ik twee weken lang door ben gegaan door T-Mobile.
Ik zal het proberen kort te houden maar het verhaal is al zo langdradig en complex geworden dat ik echt dingen kort maar krachtig moet uitleggen, wil je het goed begrijpen.
Mijn abonnement liep midden februari af en ik wilde verlengen naar een lager abonnement met natuurlijk weer een nieuwe gsm aangezien ik al 2 jaar met mijn G1 phone deed en ik eigenlijk een stuk minder minuten opmaakte dan dat ik elke maand kreeg. Nou alles leuk en aardig, ik ging even goed nadenken en kijken welke telefoon ik wilde en kwam uiteindelijk tot de conclusie voor de HTC Desire Z te gaan die me toruwens nog steeds erg goed bevalt. Maar daar lag het probleem ook niet. Zoals al in een eerder artikel over mijn nieuwe telefoon vermeld was, moest ik mijn abonnement verlengen via de site. Dus zodoende, ik ging dat doen nadat ik in de winkel was geweest en om uitleg vroeg van hoe dat precies moest. Dus ik lekker mijn abonnement verlengen, alles was nu nog goed en wel en had snel mijn nieuwe telefoon in handen.
Later bleek dat ik ineens een nieuw nummer had gekregen en mijn oude dus zou vervallen terwijl dit juist niet de bedoeling was. Ik zat nu ineens met twee abonnementen terwijl er tegen mij gezegt was dat ik geen nummerbehoud meer kon aanvragen en mijn oude nummer + abonnement gestopt was. Jammer dacht ik, want het was een fijn nummer. Toen kwam ik er achter dat mijn oude abonnement helemaal niet was stopgezet en ik ineens met een ENORME rekening zat van over de €50 voor iets wat ik niet eens meer had gebruikt sinds ik te horen kreeg dat het helemaal was vervallen. Echt een heel drama dus en ik gebelt naar de klantenservice… wel 12 keer in totaal.. ook de winkel is me nu schijtbeu want ik heb daar nu ook al 4 keer gestaan met een hoop drama en ongenoegen.
Ik vertel nu niet alles maar ik ben letterlijk continu van het kastje naar de muur gestuurd en gemaakte afspraken in de winkel en met de klantenservice werden niet nagekomen. Uiteindelijk was ik afgelopen vrijdag voor de laatste keer in de winkel en ik krijg gelukkig binnenkort mijn extra aansluitkosten terug EN ook mijn oude nummer! Ook de extra kosten van die big ass rekening krijg ik verrekend met komende rekeningen van het nieuwe nummer dus over een maandje loopt alles weer zoals oorspronkelijk de bedoeling was.
In deze twee weken ben ik dus gewoon meerdere malen voorgelogen, uitgelachen, beschuldigd en geschoffeerd. Niet echt professioneel van zo’n grote provider en ik zal blij zijn als dit abonnement afgelopen is, dan stap ik mooi naar een andere die wel netjes met zijn klanten en hun vragen om kan gaan.
Nu is mijn vraag; hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt door een interne fout van de provider waar je bij zit?
x femketje
Ja!
Bij Hi had ik precies hetzelfde!
Ze zouden mijn oude abonnement opzeggen zodat ik een goedkoper kon afsluiten.
Kwam er vorige maand achter dat het andere abonnement nog liep.
Het andere nummer stond op de naam van mijn vader en had zijn toestemming etc nodig. Dat was me niet verteld en hoppa, dubbele kosten.
Hun hebben er wel meteen iets aangedaan
Echt wel vervelend voor je zeg :O Hoop dat het gauw allemaal voorbij is voor je! :)
ja, heb vaker dit soort ongein gehad met t-mobile. Eind dit jaar stap ik dan ook over naar een andere provider. T-mobile vind ik ook te duur, internet buiten de deur is ook veel te traag… Ofterwel t-mobile zuigt!
leuk geschreven, maar wel vervelend voor je! xo
nee gelukkig is het mij niet gebeurd
Nee, gelukkig niet meegemaakt… Ik bel nog steeds prepaid :P
Youp van 't Hek heeft er een speciale site voor, omdat zijn zoon ofzow ook zulk soort problemen had met… jawel hoor, T Mobile! Moet je ff googelen: You van 't Hek Help dan kom je er wel denk ik ^_^
Het "ergste" wat ik ooit heb meegemaakt was dat ik in de brugklas bij de C&A een ring had gekocht, laatste van zijn soort, alleen de strasssteentjes waren er na een week bijna allemaal al uitgevallen. Ik terug met ring en bonnetje, wilden kassajuffrouw mij niet geloven dat het bedrag van die ring klopte omdat alle ringen die er nog hingen veel goedkoper waren! En ik had de "verpakking" (lees: plastic kaartje waar de ring op zat, voorzover je dat verpakking kunt noemen) niet mee. Logisch, die had ik weggegooid zoals iedereen met gezond verstand zou doen. En op het bonnetje stond ruilen binnen ## dagen met kassabon. Stond niks over verpakking. Maar ik kreeg mijn geld niet terug. Echt, ze deed alsof ik het bonnetje had vervalst ofzow. Maar toen ik mijn vader meenam een dag later, toen kreeg ik mijn geld opeens wel… Maar sindsdien boycot ik C&A in Drachten xD
Wow ik wou overstappen op t-mobile, nou niet dus.
Liefs.
Wat vervelend zeg! Irritant dat soort dingen gebeuren. Ik hoop dat snel opgelost worden
en niet meer gebeuren voor je en ook andere mensen
Ik heb zelf niet zoiets meegemaakt, maar ik vind het te erg voor woorden dat jij dit hebt mee moeten maken. Ik heb echt zo'n haat aan dit soort dingen!
Ik heb echt drama gehad met Packard Bell. M'n laptop is in totaal wel 7 keer ofzo weg geweest (en dan iedere keer minstens 2 weken) ter reparatie. Ze vonden niks toen ik hem binnen de garantie opstuurde maar een week na de garantie konden ze ineens wel iets vinden a la €400. Uiteraard heb ik dat niet gepikt :)
Stelletje oplichters…! Koop NOOIT een Packard Bell (of Acer want dat valt onder hetzelfde bedrijf) computer/laptop!
Ik heb niks dan problemen gehad met Tel 2, daar ging gewoon alles fout dat fout kon gaan!
En toen ik na 4 jaar ellende eindelijk ging opzeggen wilden ze mij de hele tijd overtuigen om bij Tele 2 te blijven en gingen ze allemaal discussies met mij aan en moest ik hun overtuigen over het waarom van het afzeggen van Tele 2…heel irritant.
Ik zit nu bij Vodafone en heb tot nu toe helemaal geen problemen :D.