Kleding en schoenen bestellen via internet.

Ola lieve lezers,
Dit keer weer even een ander soort artikel namelijk over online shoppen van kleding en schoenen. Ik denk dat iedereen wel eens een keer iets via internet heeft gekocht, kleding, schoenen, make-up en ga zo maar door. Ik heb er over het algemeen wel positieve ervaringen mee maar steeds vaker hoor ik wat meer negatieve verhalen over kleding shoppen op het internet.
Een verhaal van een vriendin *ik noem haar even X* ging er over dat ze gewoon bij een webshop hier in Nederland een paar jurkjes en een broek had besteld, betaald via I-deal, en deze nooit heeft gekregen. Ook na een aantal emails naar het bedrijf en telefoontjes heeft X de kleding nog steeds niet gehad (en dit is nu al 3 maanden geleden). Het bedrijf claimde het pakketje met de kleding wel te hebben opgestuurd en dat deze in de post kwijt zou zijn geraakt.
Okay, kan gebeuren denk je dan, maar dan verwacht je als klant zijnde toch dat het desbetreffende bedrijf de kleding op nieuw stuurt zonder er extra kosten voor te rekenen? Of dat het bedrijf in ieder geval het betaalde geld terugstort omdat je nooit je kleding hebt kunnen aanraken… In dit geval was dit dus niet zo. X kreeg haar geld niet terug en het bedrijf kwam met de ‘oplossing’ om X nogmaals dezelfde bestelling te sturen als ze nog een keer hetzelfde bedrag over zou maken en anders kon ze fluiten naar de gehele bestelling. Nu snappen jullie natuurlijk wel dat dit eerlijk gezegd best ver gaat en X het hier niet bij laat zitten.
Nu is mijn vraag aan jullie: Hebben jullie ook wel eens problemen gehad bij het online shoppen? Of hebben jullie, net als ik persoonlijk nooit echt problemen ervaren?
Laat het me weten!
x femketje

Published by

femketje

contact: business@femketje.nl

10 thoughts on “Kleding en schoenen bestellen via internet.”

  1. dat vind ik inderdaad niet kunnen dat dat gebeurd bij je vriendin 'X'.

    ik heb zelf nog nooit problemen gehad met online shoppen, maar ik heb dan ook echter nog maar 2x iets online besteld ;)

  2. Zo, dat is knap lullig! Wij hebben één keer gehad dat een pakketje bij H&M was verstuurd, maar bij ons nooit is aangekomen. We hebben er achteraan gebeld, en H&M constateerde dat het pakketje onderweg zoek was geraakt en heeft ons hetzelfde pakketje kosteloos opnieuw gestuurd.

    Voor de rest nog nooit vreemde dingen meegemaakt met online shoppen eigenlijk :)

  3. Ik vind wel dat ze dan het opnieuw terug mochten sturen! Maar ik heb nog nooit wat gehad met online bestellen, wel hoor ik van sommige webshops rare verhalen,..

  4. Wow… da's echt niet leuk..
    Ik heb hier nooit problemen mee gehad. Ik bestel dan ook altijd bij bekende winkels, waarvan ik gehoord heb dat ze goede klantenservice hebben. Heb zelfs in Amerika besteld bij Victoria's Secret en toen het pakje niet bezorgd werd heb ik binnen no time een nieuwe van hun ontvangen. Super klantvriendelijk!

  5. Dat is echt super vervelend voor je vriendin
    ik had dat echt niet geaccepteerd!
    gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt

    xoxo

  6. aah echt vervelend ja!
    mijn probleem is dus dat ik wel via internet wil bestellen maar mijn ouders het niet vertrouwen en ik het dus ook niet mag… fijn haha.
    maarja zoiets is natuurlijk echt vervelend als het gebeurt.

  7. Als ik bij een webshop ga bestellen die niet al te bekend is, check ik altijd wel even na hoe en wat. Of het wel geregistreerd is en dat soort dingen. Het lijkt mij heel vervelend maar gelukkig is mij nog nooit zoiets overkomen. Op marktplaats moet je hier ook heel erg mee uitkijken. Echt een kwestie van vertrouwen.

  8. Ik heb gelukkig nog nooit echt problemen gehad! Ik ben dol op online shoppen <3

  9. Erg stom van dat bedrijf! Ik heb geen kleren besteld, maar wel nagellak, en dat kwam gewoon goed aan :) Maar ik zou denk ik alleen bij echt grote, bekende sites bestellen, anders ben ik bang dat dit soort dingen mij overkomt.

Leave a Reply to Younique Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

//